2016-02-20
 09:33:21

Hejja mej....

Klappar mej själv på axeln 👏🏻
Det blev varken pizza eller godis igår..
Nä...det blev två kokta varmkorvar (2,5 kolisar/korv 👍🏻) och två 🍳🍳...en halv burk "propudding" med lite grädde ....mums 👌🏼
Sååå himla god...lutar åt vaniljvarianten idag 😉
För övrigt blev det inte så många påsar med hem från kupolen...några såklart...men inte många...även om allt är relativt.... 😬
Det är lördagsmorgon...det betyder lite sovmorgon i huset..."husbonden" studsar inte ner för trappan 06.40.... 👀
Även om jag inte är den där sjusovaren så är ju åtta lixåm liiite mer najs...just bara för att det är lördag... 
Har just tippat i mej en ägglatte...
*ett ägg
*en msk kokosfett
*en msk smör 
*en skvätt grädde
Åsså kaffet förstås 
Vispas/mixas

..vissa mornar är det ärligt talat så äckligt så jag knappt kan svälja det....går bättre utan det där ägget...😁
Funderar på en långprommis med husets hund nu på förmiddagen....denna typ av "hunderi" passar mej utmärkt...den finns i huset...kan ta den med när JAG VILL men inget ansvar är mitt 🙌🏻
NIOX

"Lilla familjen" ska iväg på "samkväm" i kväll...får se vad jag blir sugen att göra...antingen förblir det soffläge 🙈....eller möjligen några 100 metrar promenad till en "kompis"...ibland...är det skönt med oplanerade dagar...men dom är mest sköna när dootra har nåt planerat...för jag vet att hennes dagar ibland känns jäääävulskt långa..när hon mår bra..mår jag bra ...  ❤️👌🏼

Trevlig lördag då...till er ca 20 st 🙌🏻som trots allt läser mitt svammel mellan varven.... 🤔💭...blir lite nyfiken ibland vilka mi är... 😉


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-02-20, 15:04:06

Jag är en av dom :-) men du.. ärligt... ägg i kaffe??!!

Svar: Haha....jaaa men jag brukar bara ta gulan
:-)
Lillis


Pernilla Fahlström
PUBLICERAT: 2016-02-20, 16:35:35

Hej! Jag brukar läsa din blogg 👍 😘

Svar: 👍🏻
Lillis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: