2016-02-29
 14:21:13

Helgsummering....

Egentligen vet jag inte hur jag ska kunna summera helgen...🙄...nĂ€r allting Ă€r sĂ„dĂ€r bra...sĂ„ det nĂ€stan kĂ€nns som jag "skryter brallorna av mej".... 😅....
Men faktum Ă€r att det inte ens Ă€r en överdrift... ❀....
Fredagen började sĂ„dĂ€r lugnt Ă„ skönt...lite 🍕....đŸ·....đŸ«...jaaa som synes ligger kolhydratskontot pĂ„ vĂ€ldigt mycket plus...redan hĂ€r...🙈 men faktum Ă€r att jag njutit varenda minut...Ă„ dĂ„ "lider" jag inte av det heller... đŸ‘ŠđŸ»

Lördag morron vare sĂ„ dags för en tur till "storstan" för att gĂ„ pĂ„ sjĂ€lvaste BERNS och kolla pĂ„ trolleri med Brynolf & Ljung đŸ™ŒđŸ»....
T.o.m vĂ€dret va pĂ„ vĂ„ran sida sĂ„ det blev verkligen en fantastisk dag đŸ‘ŒđŸŒ

Ljuvliga sol 🌞

VĂ€rldens bĂ€sta Karlsson ❀

Interiör frĂ„n sjĂ€lvaste BERNS đŸ™ŒđŸ»

"Den dĂ€r Karlsson" igen 😘...maten och showen va toppen ... 😎


Vi hann med en tur pĂ„ NK ocksĂ„ 🙈...kĂ€nner mej dock aningen "malplacerad" i dessa lokaler....kĂ€nde mej nog ...trot eller ej...mer hemma pĂ„ BERNS Ă€n pĂ„ NK 😁

Lite "fönstershoppande" đŸ˜©đŸ’žđŸ’° fick dock rĂ€cka....

Vi hade lite tid pÄ oss innan tÄget gick hem....
En Irischcoffee till mannen Ă„ en Baileys till mej đŸ˜‰đŸ‘ŒđŸŒ
En sak som Àr jÀÀÀÀvulskt skönt efter en sÄn hÀr "heldag" Àr ÀndÄ...att komma hem...och....

👣 TA AV SEJ SKORNA 👣
Hallelujamoment đŸ™đŸ»

Vet verkligen inte om det funnits en endaste sak mer att önska denna helg...jag bara Ă€lskar livet sĂ„na hĂ€r dagar...och jag kĂ€nner mej sĂ„Ă„Ă„ otroligt priviligerad att ens fĂ„ "uppleva" allt...kĂ€nns som jag mĂ„ste nypa mej i armen nĂ€stan... â˜ș....
Livet kĂ€nns trots allt...lite spĂ€nnande och roligt just nu ❀❀❀
Finns till och med lite framtidsplaner 😘
Min bĂ€sta Karlsson đŸ™đŸ»


Anna
PUBLICERAT: 2016-02-29, 17:33:12

❀



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: