2016-02-02
 10:02:01

Hur är det möjligt....

Sååå va jag äntligen på "detdär" läkarbesöket jag gruvat mej hela helgen för... 😱 ....
Känner inte riktigt igen mej själv alls när jag sätter mej å storgråter inför en villt främmande människa...🙈...men så blev det...
Jag fick iaf den "hjälp" jag ville ha...sovit som en stock inatt... 🙏🏻

Däremot....

Det känns som det händer alldeles för mycket med nära å kära ...
Tar det aldrig slut...👀
Tror vi alla går på helspänn å bara väntar på jävulska besked hela tiden...🆘...

Till och med...
"Sånt man bara läser i tidningen" har drabbat en familjemedlem...
Att bli överfallen och misshandlad i sitt eget hem...måste väl ändå vara det mest kränkande man kan va med om...fyyy fan säger jag bara...och när det drabbar en "näråkär" person har man fanimej ingen empati/sympati för att människan har psykiska problem ens... 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
Usch tycker bara världen är ond..nu för tiden... 💔....
Min bästa pappa 💪🏻


Lillasyster
PUBLICERAT: 2016-02-02, 22:20:24

Undrade man inte före så undrar man då verkligen nu vart världen är på väg?!😕

Skönt att du fick hjälp!❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: