2016-02-16
 20:20:22

Lugnet....

Sitter i skrivande stund på jobbet...jaaa tamefan ...jag tjuvbloggar på betald arbetstid...ällä...låtsas att jag har rast daaa 💪🏻
Jag tycker inte om att vara på jobbet när lilla ❤️'t är dålig....igen 🙄
Stackars lilla "Isse Badoola"...så typiskt ...va till Falun i måndags på "koll"...allt "ser bra ut"...en konstig mening 👀....åsså kommer vi hem...å vipps har han 40* feber.... 🤒...tycker så synd om denna lilla "kropp" när den måste slåss hela tiden.... 👊🏻...
.....
Det blev ju lite kalas i söndags...ällä...ett i betydelse 
STÖRSTA KALASET I VÄRLDEN
Willisens 2 årskalas 🙌🏻
Hade aldrig förra året den här tiden ens vågat tro att vi skulle få uppleva denna dag...kan bara tacka...den "högre makten"
🙏🏻

Kusiner å vitaminer å Gud vete allt...å såklart måste nån alltid titta bort när man ska fota 😬 ...
....som det bör vara...var det fullt ös på alla barn som va här...tycker sååå om att alla oavsett ålder bara lixåm helt enkelt busar och leker tillsammans ....det gör mej sååå glad ❤️😘

Alexandra hade gjort Supergod tårta 🙈....å en massa annat smaskens...


Girlanger ballonger...å blommor till mamman...sånt lär ju finnas på kalas såklart 💐



Det blev iaf ...en bra födelsedag ...till slut 👍🏻😘👌🏼....

Känns som ett otroligt vimsigt å flamsigt inlägg...men just nu är det så jag känner mej...många tankåtänk...som ska bakas samman åsså ska jag försöka dela med mej en miljon saker...och försöka hålla isär allt...samtidigt som det ska bli ett ...sammanhang...
Och...jag har ingen aning varför överskriften blev å "heta"
Lugnet... 🤔
Sååå....slutet blev väl....stormen daaaa....lite...bakåfram ....
MÄÄÄN....
Gonatt 😴💤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: