2016-01-01
 18:17:00

Dag ett.....

Första dagen...på året...
Ett helt orört år...
Helt otrampat.... 👣

För egen del firades nyår helt perfekt... 👌🏼
Började med lite Ove...på bio ...bra som sjutton ... 👍🏻
Sen blev det gomat å dryck på restaurang ...med bästa sällskapet ❤️

Restaurang Ruffino...ligger riktigt coolt...tvärs över/ovanför gatan..jätte god mat 👌🏼
😎

Har aldrig besökt "skrapan" i Västerås...

iaf inte uppåt...så vi slog till på en "åktur" med hissen...rätt upp i skyn...
Utsikt över stan 🙌🏻
Å man ser restaurangen om man kollar noga 🍽
Min "T" han vet hur jag ska må bra..🍽🎉💋🍷🍾🍻❤️

Sååååå....
Nytt år va det....
Hur ska det bli.... 🤔...
Nåt jag verkligen lärt mej av 2015...är att "carpa det där diemet"...njut av dagen...hitta glädje i "det lilla"...kanske i det där leendet...den där lilla reaktionen....
Jag har lärt mej...att ingen/inget...är "för givet "...jag har lärt mej...att jag inte kan "lösa allt"....men att jag inte går under för det...ännu....
Jag har nog "dragit mej undan" mer än jag nånsin gjort...detta år...lagt energi på det som verkligen är viktigt i mitt liv...iaf försökt....

Det jag önskar av 2016....??? 🙄
Jaaaa va ska man önska....tror jag skiter i det...njuter i "NUET" av allt å alla ...jag väljer i min närhet...tror det blir bäst så....

Önskar iaf ER ALLA ett gott nytt år...
🎉🎈👊🏻❤️🙌🏻
🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: