2016-01-31
 12:14:14

Det handlar om mej....

Så blev det söndag...
Helgen med världens bästa är över för denna gång.... ❤️
Jag brukar sova som en galning när jag är här...min hjärna kan väl koppla av på nåt vis...
Men inte denna helg... 😫...
Fredagens tfnsamtal har följt mej hela helgen..."det ena stället" är det tre månaders väntetid för...
Det andra fick jag tid till på måndagmorgon...såååå nu har jag ägnat nätterna till hur jag ska "lägga fram mina problem"....🙄....
Herregud det är ju "bara nya världens vanligaste åkomma"....
Men ..."så fort det handlar om mej själv"...kommer "jante" och sätter sej över bröstet å trycker ner mej...finns det "medusin" mot sej själv 🤔

Nåväl...jag är inte så djupt ner på botten så jag inte vet att jag snart kan simma uppåt igen...det är iaf skönt att ha den känslan... 👌🏼
Men just nu behöver jag hjälp att jämna ut bergochdalbanan lite...
....lite lägre "fall"...lite mera sömn...lite ordning på spökande hormoner...och lite hjälp med andra "kvinnliga besvär som ofta uppkommer i min ålder"....fy va jag inte gillar den sista meningen 😱
Ska nog gå å få ordning på denna " gamla Bettan" igen.... 😎

Det jag blir mest glad av när jag är borta....är att läsa dotterns blogg och se att hon gjort bra och roliga saker som får henne att må bra 🙏🏻
http://alexandrawillson.blogg.se/2016/january/perfekt-fredag.html
Min fina duktiga Alexandra som inte haft det så himla lätt i sin "börja familjelivet start" ❤️

Snart blire en liten tur ner på stan innan hemresa ikväll...
👋🏻


Alexandra
PUBLICERAT: 2016-01-31, 12:47:29

👍💜💗



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: