2016-01-09
 11:46:23

đŸ’€đŸ’€đŸ˜ŽđŸ’€đŸ’€

Ă…Ă„Ă„Ă„ majj Gadd....va jag INTE tycker om dom hĂ€r *omöjligtĂ„sovanĂ€tterna* đŸ˜«
Inatt va en sĂ„n...kĂ€nns som jag inte somnat Ă€nnu 🙈... (Klockan Ă€r i skrivande stund 11.33....)....
Skitnatt đŸ˜€
Som tur Ă€r ska jag umgĂ„s med mitt lilla ❀ idag...sĂ„ kan "förĂ€ldrarna" pyssla lite med "sitt"....đŸ‘đŸ»

Det blir mycket bilder frĂ„n "ett och samma stĂ€lle/soffa"...men det har ju för er "pĂ„lĂ€sta" sin förklaring... 😏...

Eftersom 🌬🎚....inte vill stiga med mer Ă€n nĂ„gra fjuttiga grader sĂ„ fĂ„r det bli Ă€nnu en innedag...đŸ‘ŠđŸ»
Och det kĂ€nns som det skulle behövas... 👇.......idag .....


För jag kĂ€nner mej....👇.....typ sĂ„ idag



NĂ„ja...fĂ€rdiggnĂ€llt för denna gĂ„ng 🙈



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: