2016-01-28
 08:08:09

Framtid...framgång....

Det är s.k invägningsdag idag... 👀...å långt ifrån mitt önskade resultat...
Men...för en gångs skull sätter jag inte igång å tröstäta bara för det...
"Läser på"...istället....
"Är du kvinna över 40...har du jojobantat mycket...har du ätit mycket socker/kolhydrater tidigare...är du stressad...då kan det ta tid...."bockar i" JAPP !!!
På samtliga "påståenden" 🙈
Men nu är det FAKTISKT så att jag redan efter tre veckor känner av så många hälsovinster...framför allt att min uppsvällda mage inte känns lika ballongig längre 🙌🏻
Tyvärr har jag inte kunnat motionera i den utsträckning jag hade önskat..får ju så jävulskt ont i "bäckenet" när jag promenerar så jag nästan blir liggande dagen efter..  😬...
Därför provade jag mej på yoga igår...nedan bjussar jag på en bild på mej under "lektionen".... 😝...
👇👇👇👇👇👇👇👇
Jaaa...på riktigt kände jag mej så här...kan lova att det inte är nån lek precis...man känner att man har en "kropp"
👀
Det som ändå är lite kuligt är ju att just dom områden vi övade igår...dom känns idag...så nåt måste man ju gjort "rätt"... 👏🏻...
Det känns också väldigt rätt med "hon" som har yogan...en helt fantastisk människa...man får lite känslan att man skulle vilja krypa upp i hennes knä och bara säga.....
"TA HAND OM MEJ"
🙏🏻
(Nu skulle det inte vara praktiskt möjligt eftersom jag är typ dubbelt så stor som henne)

Nåväl..
"Framtiden kommer av sej själv...framsteg gör det inte..."

Man måste ju som ni vet slita lite om man ska "komma nån vart" såååå en vacker dag kan det ju va JAG som bytt ut flodhästdräkten/känslan mot detta 👇👇👇👇
( känns löjligt å skriva "lånad bild" på denna 😊)

Namaste
🙏🏻


Lillasydter
PUBLICERAT: 2016-01-28, 09:22:00

Vad för yoga? Jag har funderat på att prova nämligen.😊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: