2016-01-29
 08:23:29

Hur svårt kan det va.....

Ibland förstår jag fanimej inte hur jag är skapt.... 🤔....
Hur svårt kan det va....å söka lite hjälp...så fort det handlar "om mej själv" blir jag typ "handlingsförlamad" jag kan dra mej hur länge som helst för att lyfta på luren och slå numret till ...tex vårdcentralen... 😱....
Men "plötsligt händer det" och nu har jag gjort det.... 😳...
Sååå nu sitter jag här å är alldeles nervös för att dom ska ringa upp mej ca 8.35....sitter å typ planerar  och repeterar va jag ska säja....(det har jag iof gjort hela natten 😧)....
Ändå är det absolut inget världsligt jag behöver hjälp med...men i min värld är det det....
Det är "sånt som kvinnor I MIN ÅLDER" 😫...vanligtvis drabbas av....
Å det är inte kul.... 😔....
Å det går inte att "skoja/skämta" bort "sej själv" hur länge som helst...

Väntar lite till då.... 😟



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: