2016-01-26
 08:55:45

Instagram 👍🏻

Det är (ännu en gång) så ofta jag hamnar på Facebook...trots att jag stör mej på så mycket...(har väl återigen med vanor och beroende att göra)...kan lixåm inte låta bli... 🙈
Man ska inte va för glad...för då överdriver man eller ljuger ... 🙄
Man ska inte visa vad man ev inhandlat..för då skryter man...🤑
Likadant om man (nu händer det ju aldrig mej 🙃) tränar..då är man en "präktig jävul...👿

Va är det som hänt...skulle inte "jante" krossas... 👊🏻
För att inte tala om allt "gnissel å gnäll"...det är "tillåtet"... I hur stor utsträckning som helst...

Näää...tror att väldigt många skulle må bättre av att "logga ut" 💻📲...hitta ut igen...hitta vänner...hinna/hitta sina barn...hitta tillbaka till den "tid" ...som tydligen tappats bort...hitta tillbaka till...
LIVET
👀

Jag älskar att läsa positiva inlägg...se fina blommor...glada barn...läsa om underbara upplevelser...framgångar...

Samtidigt har jag "såklart" förståelse för att livet är piss ibland... 
Believe meeee 🙌🏻
Det mest tragiska är nog att livet ser ut så idag...i vår cybervärld ..det har blivit "naturligt" att "blotta sej"....( skrämmande nog på världens "farligaste" ställe)..... 🙈

Därför....
Gillar jag mer...instagram och bloggar....följer sååååååå många inspirerande instagramkonton och bloggar...om sånt som "intresserar/inspirerar" MEJ !!!
Bara det är ett privilegium...att man har ett val....tänk på det...många gånger i livet...kan vi välja...mycket mer än vad vi tror.... 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻

VÅGA VÄLJA DET DU MÅR BRA AV...🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: