2016-01-13
 12:42:50

Jantelag....

Tyvärr har jag mycket "jantelag" i min ryggsäck... 😳....
"Du ska inte tro att du är nåt...."...ni vet...
Och "alltid" när jag "tyckt" nåt (i min värld ganska "uttrycksfullt")....tex föregående inlägg här på bloggen..får jag en liten jante-😈på min ena axel....
Kanske jag trampar nån på tårna...👀
Att nån tar illa upp...👀
Att jag är kass...👀
Å att jag tror att jag "är nåt"....👀
Att nån ska tycka att ..."nu överdriver hon...igen" ...👀
Snart har hon trillat tillbaka igen...👀
Hon klarar ju ändå "inget"...👀

Jaaaa joooo...det här får ingå lite i samma projekt...går alltid å göra nåt bättre....jag gör det för "MIN SKULL & MITT VÄLMÅENDE "
Inget annat...måste lära mej det...å inte bry mej så mycket vad "andra tycker"....( ja jag är 46 år...å jobbar med det ännu)....
 Och jag är inte den som inte kan "klappa andra på axeln"  som "lyckas" med sina livsprojekt...va det än vara månne... 👏🏻

"The typical me"
(Ursäktaren)
🙈🙉🙊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: