2016-01-14
 16:25:23

Minus....

En vecka med lchf....
Ingen hunger...ytterst lite "sug" ....och minus 1kg....
Då borde man ju va nöjd....men....
Näääääääädå...inte jag...tycker alltid att man ska gå ner typ tre kilo i veckan 😩....
Fan va kass jag är...
(Ändå har jag som mål/plan att gå ner ett kg/vecka...då är jag klar v 18...typ i maj...)

Känt mej lite halvrasslig nån dag...lite trött å matt å en aning ont i halsen...typ varannan dag... 👀
Å inte bra alls å bli sjuk...livrädd varje gång att bacilluskerna ska anfalla Willisen 🤒...

Jag måste bryta ihop å erkänna...tog två muffins idag... 😖...
Tänk dej själv att det ligger..."banan och nutellamuffins" i frysen "däruppe"...som du ska låta bli...men idag slog sockertjuven till när övriga lämnade bostaden.... 💀...

Jaja....det va idag det...
Imorron ääää en annan dag
🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: