2016-01-04
 18:56:37

Nu jävlar....

Iaf snart jävlar....
Såklart handlar det om mitt "fettojag"...tycker verkligen inte om mitt "JAG"...min uppblåsta (vem försöker jag lura) feta kropp...känner mej verkligen som en... 👇....

Men...just nu ligger jag på ett hotellrum i Sthlm...å jäser en ...plankstek,cider,bayliscoffee,å en stor jävla chokladmuffins.... 😤....
Ligger å tänker på ett par skitsnygga träningstights (jaaa ska ju inte ha dom å träna i ens...utan det enda jag typ kan ha) som jag såg...men när hela personalstyrkan på butiken svassa runt i dom...å jag kan säga att dom va inte 40+++ å hade platt hängröv....så gav jag upp...fanns nog bara i strl medium small å xssmall iaf såååå 😩😱....

Nääää snart äre vardag å dags å jobba på att komma i mc-brallorna 👊🏻
Faaan ta sockerdemonen i mej 😈



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: