2016-01-18
 08:20:40

"Sovmorron"

Äntä könstit ....
Brukar va trött som en tok på "resahemmåndagarna"
Så denna måndag bokade jag ett senare tåg.... 👌🏼
Troru jag kunde somna om då när "T" åkt till jobbet...????
Näääädå då står ögona "rätt ut" å är piggare än nånsin....
👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
Nåja....lyxproblem i allra högsta grad... 👊🏻
Å andra sidan hann jag ju gott å väl koka mej lite kaffe...å äta mina "lchf-mackor" 🙌🏻...gott/nyttigt å dessutom väldigt mycket billigare än å handla på superdyra Pressbyrån 😯....
För att dela med mej av (ännu mera) (o)intressant information ....det är dags för "den där veckan"...
🤐😥😫☹️😠🙄😳😶🤔😱😩
Den med "alla känslorna på enåsammagång"....usch va jag ogillar känslan...av att inte kunna styra...just dom där...känslorna.... 👊🏻....
Det är då jag vill ha min lilla öde fäbod...grotta in mej...gräva ner mej...gå runt å bara vara fet å ful..utan att nån försöker "muntra upp mej"...å för den delen...bara häääääva i mej choklad å halsa Cola direkt ur flaskan..fan va najs 💪🏻....

Hursomhaver....
Jag har ju som bekant världens bästa 💫✨"Karlsson"✨💫
Han har "läst på" fixat käk...frågat...intresserat sej...handlat....å verkligen ..."ställt upp" för mej å mitt ätande i helgen ... ..👍🏻😘👌🏼...
Sååå ytterst lite "snedsteg" denna helg...har inte ens "dåligt samvete"
Bara det är en vinst i sej 🙃

Nu till lite "sysslor" innan hemfärd 
🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: