2016-01-21
 09:04:48

Torsdag....

Vipps så har snart ännu en vecka gått...å snart är helvetesjanuari slut...den har varit alldeles för kall...å ganska mycket för lång...det börjar sina i plånboken... 💸....

Sitter med en "lyxkaffe" såhär på morronkvisten 👌🏼
Kaffe...vispad grädde (osötad) och ringlat lite "propudding/caramel" över (laktosfri och bara 0,2gr socker/burk)
Det går att få det gott... 👍🏻
Man måste bara ha lite fantasi....å våga lite...
Kan ju meddela att jag "kom på" "receptet" igår...får då vare ruskigt nära att det inhandlades en stor godispåse 💀
🍬🍪🍩🍫🍭🍦🍡
Å då kom jag på att jag druckit nåt liknade på nån större "kafékedja"...men med en massa socker i dock.... 👀....

Idag har jag "lchf'at" två veckor....å det går fanimej bra...skulle vägt mej...men eftersom jag "pga anledning" går upp 1-3 kg..."denna vecka" i månaden...utsätter jag inte mitt "labila psyke" med en brottningsmatch på nån våg.... 😩
Näää det får vara...till nästa torsdag...jag känner mej nöjd ändå...å låter den känslan leva ett tag...
💪🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: