2016-01-13
 10:35:55

Vilse i pannkakan....

Hjääälp jag går vilse.... 
Denna jungel av "nyttigheter"  🤔...
Tänk om det ändå fanns ...
"Karta och kompass"

Jag är en "slav" i detta ämne...jag jagar...lyssnar ...läser...ser på filmer...

Å alla....kurer/dieter/utrensningar/deetoxar är ju såååå bra...ja helt enkelt "den bästa"...."den" innehåller ju inget onödigt...onyttigt..ällä... ? 👀...
Njaaaaa ju mer jag "läser på" ju mer går det upp för mej....

Halleluja "hon" tar reda på "fakta"...å denna "fakta" hur kan man lita på den dåååå 😇....(framför allt när det finns 💴💵💰inblandat...mycket pengar dessutom.... 💸)
Njae...kommer nog snarare fram till mycket om "mej själv"...
🙏🏻

Egentligen har jag ju både "karta och kompass"...
"Dom" behöver bara "kalibreras" en gnutta......lite därför jag lusläser bloggar O dylikt....

Ta det här med socker... Alltså man blir mörkrädd över hur många namn socker/sötningsmedel har... 🙊
Tyvärr är det ju billigt...och beroendeframkallande 👊🏻👊🏻
Å i och med det massor av stålar för tillverkarna att casha in 😤

Våra barn blir istoppade det i alldeles för tidigt ...å på det viset beroende....
👊🏻😤👊🏻
Tror det är därför cancern sprids som en löpeld.... 💀....
"Tron försätter berg"
Som bekant....

Nääää "ren mat"
Så lite tillsatser som möjligt...
Tror jag är det allra bästa...
Tror jag hittat lite av min guru/tro på ett "för MEJ" bättre mående....

Ut å köpa bok.... 🙌🏻



Åååå som sagt....
"Tron försätter berg"





Lena
PUBLICERAT: 2016-01-18, 00:14:19

Det bästa är att lyssna på kroppen oftast vet du vad du mår bra av och vad du ska undvika 👍🏻om man bara blev av med sinnets trick som alltid luras 😛



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: