2016-07-08
 08:31:07

Arma mage.... đŸ˜©

Min mage...min arma mage...varför....???? Varför gör hjĂ€rnan "val" som inte Ă€r bra för kroppen...varför samarbetar dom inte lite bĂ€ttre...dom dĂ€r tvĂ„ đŸ€” dom bor ju Ă€ndĂ„ tillsammans ....
SĂ„ fort jag Ă€ter "sĂ„nt"...som jag ju veeeet inte Ă€r sĂ„ himla bra för mej...svĂ€ller magen Ă„ jag ser ut som jag Ă€r i sjĂ€tte mĂ„naden 👀....sĂ„Ă„Ă„...hur svĂ„rt kan det va Ă„ lĂ„ta bli....SKYLL DEJ SJÄLV...lixĂ„m đŸ‘ŠđŸ»đŸ˜«đŸ‘ŠđŸ»....
"SĂ„nt som inte Ă€r bra" för mej Ă€r tex...mjöl...socker...ja det Ă€r sĂ€kert inte bra för nĂ„n...men det Ă€r sĂ„nt jag verkligen svĂ€ller av....Ă€ndĂ„ Ă€r det som att kroppen skriker efter skiten mellan varven.... đŸ˜±....

KUNSKAP & INFORMATION !!!
Ja...man fĂ„r helt enkelt göra sin lĂ€xa...lĂ€sa pĂ„...och skaffa kunskap...kunskap om sej sjĂ€lv 😳
KÀnner jag mej sjÀlv verkligen sÄ dÄligt...???....
Tydligen.... 🆘....
Har iaf sett Ä hört om en bok ska va bra...sÄÄÄ igÄr inhandlades (en av) denna.....

Har börjat sÄ smÄtt att lÀsa...och jaaa...den har ÀndÄ en hel del poÀng...hur mycket av allt som "hör i hop" för att vi ska mÄ bra/bÀttre...

Som vanligt...det handlar ju om att ta till sej det som kĂ€nns rĂ€tt för mej/sej...vet att förĂ€ndringar inte sker i ett trollslag...det tog mej Ă„Ă„Ă„Ă„r att sluta med bröd...sĂ„ jag vet đŸ™ŒđŸ»

NĂ„ja...idag tar jag med mej boken...solglasögonen...Ă„ jaaaa Ă€ven lĂ€sglasögonen 😂👀....och gĂ„r ner till ÖstermĂ€larstrand och förkovrar mej nĂ„n timme medans T jobbar.... â˜€ïžđŸ“šđŸ•¶đŸ‘“....sen blire POWERMEET ikvĂ€ll... đŸ’ȘđŸ»đŸŽđŸš—đŸš™đŸš–đŸš”đŸššâ˜ đŸ‡ș🇾



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: