2016-07-07
 07:32:14

Blogg.se-irriterad 😬

Kommer inte alls överens med "blogg i mobilen" efter senaste uppdateringen... 🤔...
Deeee vaaa bättre förr.... 🙌🏻

Befinner mej i skrivande stund i Västerås...i soffan...tidig morgon ...med en "kaloridyr" kopp kaffe...

136 kalorier/200 ml 🙄...usch vilket "slös".... 🙈....

Jag ligger här på soffan...slötittar på TV4 morron i allsköns ro....
T...har åkt till jobbet så det blir att vara "solokvist" dagtid ett par dar...
Egentligen har väl "nån" en hel önskelista på sysslor han skulle vilja att jag utförde.... 😊😊😊😊

Men...egentligen vill jag INGENTING 🙄....inte för att jag inte "vill hjälpa till"...men är just nu inne i en energilös "period i livet"...
Tror inte...kräver inte...att nån/många förstår sej på dom här perioderna...med all respekt....
Å just respekt...är det enda jag för egen del åxå begär... 🙌🏻
Men även önskningar...som inte är stora...kan i dessa perioder kännas som gigantiska....

Fast jag ibland kan sakna min ensamhet...känner jag mej ensammast i hela världen...när jag väl blir...ensam 🤔...helst eftersom jag när jag kommer "hit"...och samtidigt "bort från vardagen" kommer alla jobbiga tankar... 💭💭
Dom är jobbiga...riktigt jobbiga...
Tror avsaknaden av "förståelse" är det jobbigaste....

Att åka buss förbi kyrkan hemma...(som jag måste för att ta mej till jobbet)...kan va en fasa....
Att dessutom se när man åker förbi...att "- Idag begraver man nån"...skär i märgen....
Att lyssna på "sorglig" musik...jaaa konstigt nog...känns det lite som terapi...jag lyssnar...blundar..."visualiserar"...och får en vedervärdig...kramp/klump...i halsen...en kramp som gör nåt jävulskt ont.... 😥....

Vi lever ju inte i ett liv..."tänk OM"...vi lever ett liv....

UNDRAR......NÄR.... ❤️🙏🏻

Älskade fina lilla William.... ❤️❤️❤️

Jaaa...som ni förstår...mycket tank å tänk...när jag kommer bort.... 💭


Lillasyster
PUBLICERAT: 2016-07-07, 12:44:15

❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: