2016-07-20
 23:17:59

Förväntning/förtvivlan....

En lång dag lider mot sitt slut...en lång dag på Liseberg ... 🎡🎢🎠
Egentligen...vet jag !!! att karuseller inte alls är min grej...sist jag åkte måste varit typ 100 år sen...iaf sån hiskeliga saker...😬...men...nu jäklar...skulle jag slå på stort...å därför slog jag till med den värsta av dom alla... HELIX .... 🙌🏻😁
Med facit i hand...skulle man kunna tro att jag inte har en hjärna...på riktigt...jag trodde på fullt allvar att..." Det här är det sista jag gör"😵...alltså fy f*n...inte ett dugg kul....

Vidriga påhitt 😖

Nåväl...vi ...ällä vi förresten...dom...Tomas och Amelia (hans dotter)...fortsatte iväg och avverkade några fler så kallade "attraktioner" 🤔....medans jag hämtade andan...typ en timme...
Kunde iaf sträcka mej så långt så jag gav mej på "Flumride"...å jooda...det gick riktigt bra/snyggt 😛

Fixade åxå...Pariserhjulet.... Det va en riktig "höjdare" 🙌🏻😅
Dock inte lika populärt hos alla...men alla får vi offra oss mellan varven 👍🏻😎👍🏻...

Riktigt cool utsikt....å där...i det tredje tornet bodde vi ...på 13:e våningen.... 😎...skare va så skare 👌🏼

Efter lite mat i magen... 🍗🍖🍸🍴...tog jag med mej själv alldeles ensam...å begav mej mot Avenyn...(medans "dom andra 🙃 fortsatte karusellandet)....vilken otroligt skön å avslappnad/mysig stad...där gick jag och kände mej alldeles bekväm med tillvaron 🚶...lite fynd hitta jag åxå...tänka sej 👍🏻😎👌🏼

På väg mot hotellet igen.... 😎

Satte och filosoferade på en bänk...inne på Liseberg ...titta på folk...vilade mina trötta fötter... 👣

Folk börjar bli trötta...barns förväntan...har övergått till förtvivlan...av att inte orka ännu mer...inte vinna ännu större...att inte orka mer sockervadd och popcorn...och att inte benen orkar mer idag....stackars små...som nästan "tvingas" ha roligt...för det ska man ha...man ska ha så roligt så man gråter...och gärna leta lite Pokémon åxå...när man ändå håller på.... 🙄🤔😁🙈....

När jag sitter så här och funderar...dyker ALLTID William upp i mina tankar ❤️🙌🏻...mitt fina bästa älskade lilla barnbarn...han som ALDRIG kommer kunna uppleva detta...jag får alltid lite ont i 💔...helst när jag ser "nån i hans ålder"...tänk...sådär kul skulle vi ha...eller Gud förbjude...om "en liten sån" är ledsen...och jag tycker...att ingen tröstar... 🙄...usch...va pissigt jobbigt det blir ibland....fast man är ute på roligheter.... 😶....

Nåväl...solen har gjort sitt för idag...å så har även vi.... 👣💤😴

Höll nästan på att glömma...innan vi åkte hit...sa jag ...
-" Ger mej f*n på att man vinner choklad eller nåt sånt skit"...bara för att det är DET SISTA JAG BEHÖVER....(såklart gåååår det att låta bli å spela 😎)....
Jodåmensåatt..... 🙌🏻😎


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-07-20, 23:40:16

Du är fin rakt igenom i evigheten... bästa!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: