2016-07-31
 20:36:43

Inbillningssjuka....

Kan man lida av inbillningssjuka..🙄..tror jag gör det i sĂ„ fall... 🙈
Jag kan inbilla mej vad som helst...tolkar meningar hur som helst...sen gĂ„r jag runt Ă„ "tror pĂ„ min egen sanning"...Ă„ spĂ€r gĂ€rna pĂ„ lite Ă„xĂ„... 😁...Ă„ den som lider mest...Ă€r ju ...jag sjĂ€lv đŸ‘‰đŸ»đŸ™‹đŸŒđŸ‘ˆđŸ»

Det Àr tur att "nÄgon" kan sÀga till mej ibland...Àrligt Ä rakt ut....
" - Det dĂ€r Ă€r bara i din hjĂ€rna som det dĂ€r existerar"....Ă„ sanningen Ă€r nog den... Tack min Ă€lskade "T" för att du "vĂ€cker upp mej" ibland đŸ™ŒđŸ»

Det skulle ju va jĂ€vligt najs om man kunde börja "tro pĂ„ sej sjĂ€lv"...snart...efter 47 Ă„r 🙄...

Har helt klart att göra med min urkassa sjĂ€lvkĂ€nsla 🙈...
NĂ„ja....keep on fighting đŸ‘ŠđŸ»đŸ‘ŠđŸ»đŸ‘ŠđŸ»đŸ‘ŠđŸ»

Snart Ă€r det slut pĂ„ WillisĂ„mormorveckan...❀❀❀
Herregud va fort det har gĂ„tt...🙄...Ă„ va bra det har gĂ„tt đŸ™ŒđŸ»...i morrn kommer dom hem...ska bli sĂ„ kul Ă„ se lilla Wilda igen....

SĂ„ hĂ€r glad har hon varit pĂ„ Öland đŸ˜…â€ïž

Haft en hel del frĂ€mmande i veckan och det hjĂ€lper nog till att veckan gĂ„tt sĂ„ fort... đŸ‘đŸ»đŸ˜ŽđŸ‘ŒđŸŒ....
Den hĂ€r helgen har det verkligen varit "fullt hus"...först pĂ„ Fredan kom Johan (sonen)...han stannade kvar tills Tomas kom (lĂ„ngtifrĂ„nbon 😘)....Ă„ dĂ„ blev det pizzatajm 🙈🍕
PĂ„ lördagen vare dags för Albin (bonusbarnbarn đŸ‘ŒđŸŒ) Ă„ checka in för en översovningsnatt dĂ„ mamma Ă„ pappa skulle ut pĂ„ galej đŸŸđŸŽŠđŸŽˆ
Det har varit en sĂ„n himla fin Ă„ bra vecka/helg pĂ„ alla vis....tacksam đŸ™đŸ»

Samling av mina fina 😘....

Till slut...vill jag "Ă€gna ett tack" till min fina vĂ€n Ulrica đŸ™đŸ»...för dessa vĂ€rmande ord/bild... ❀....


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-08-02, 00:43:37

Love your....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: