2016-07-03
 16:20:00

Lååångt inlägg

Sitter med fingrarna på tangenterna...och hjärnan full i tänk...sånt där energislösande tänk...som jag egentligen inte ens behöver engagera mej i...men likförbannat gör jag det.....det blir mycket text.....
 
Först och främst blir jag galen på energitjuvar...eller kanske mer galen på mej själv...som låter tjuvarna stjäla av min dyrbara energi...den som jag behöver till det/dom viktiga i mitt liv....
 
Dom viktiga..
.....först och främst min absolut viktigaste William...jag har så mycket tänk över detta lilla barn just nu...kanske för att jag lider av lite separationsångest...eftersom det vankas semester och jag inte kommer vara hemma hos honom lika mycket..ett tag...och såklart på Alexandra...för som vanligt ...när hon mår dåligt mår jag dåligt...och tack och lov även omvänt...när hon mår bra mår jag bra....
Min fina Johan...som jag kan tänka/tycka att det känns som jag försummar ibland...men han har ju åandrasidan fullt upp...jobbar/tränar...och allt som 17 åringar gör....
 
Min Tomas....som jag nästan alltid längtar efter...och skulle kunna skriva/säja det till honom hundra gånger om dan...men...tror kanske han kan ledsna lite då....hihihi....
 
ÅÅÅ nu...med risk att bli lynchad.....jag skriver med stora bokstäver enbart för att klargöra att:
 
DET ÄR FAAANIMEJ INTE OK ATT VÅLDTA...!!!!!!!
FINNS BARA ETT STRAFF SOM VORE DET RÄTTA..."KASTRERING" Å DÅ MENAR JAG RIKTIG KASTERING....AV "HJÄRNAN"...
HOPPAS MIN ÅSIKT TAS PÅ ALLVAR....INGA URSÄKTER ÄR OK !!!!!
Men....
snälla....
fina....
snygga....
gulliga....
tjejer....
Varför har ni knappt ens kläder på er????
Jag veeeeet att man vill va snygg....men "kläder" äääär snyggt.....
Tycker det nånstans är så tragiskt idag att det typ är ..."minst kläder är snyggast"...tycker inte jag är så jävla gammal så jag skulle påstå detta bara för min ålder....
tragiskt är det iaf....när nåt man planerat för....och kanske jobbat under hela året för att kunna genomföra...  till slut... slutar i sånhär katasrofer och ärrar en för livet....
 
Usch för att vara ung idag....avundas er INTE !!!!!!
 
Dagens slutord...låter väl riktigt trist...men är en sanning i mitt liv...och jag hittade det på DD från en ytterst klok kvinnas tankar om livet.... Charlotta Lindgren....
 
"Säg inte att du förstår hur jag mår....
Du förstår inte....
Säg hellre att du vill veta hur jag mår..."


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-07-03, 17:31:55

Amen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: