2016-07-26
 16:07:20

Lite tom....

Känt mej lite "tom" i hjärnan...eller möjligen ...överfull....🙄....
Lite irriterad på allt å alla...på nåt vis...ensam...fast jag inte varit ...ensam...oviktig...fast jag ju är...både överviktig å skitviktig....ja ibland krockar jag lixåm med mej själv...jag tycker det blir jobbigt mellan varven...å tycker att "ingen förstår" mej.... 🤔...hur ska nån...ens kunna förstå.....

Nåja...den här veckan är det *willisåmormorvecka*....resten av familjen har åkt till Öland ...tror det va ett klokt beslut å låta han vara hemma...märks att värmen tar energi från honom ....

Hastade iväg igår å inhandlade en pool....å precis innan himlen öppnade sej hann vi ta ett dopp...

Det va till att börja med...ingen jättehit...men ändå rätt skönt 👍🏻

Mamma och min brorsdotter har varit här och sällskapat med oss...så vi har förutom badet...varit å käkat glass...och hann även med en prommis när det svalnade lite...

My och William ....

Hundarna fick hänga med...men den ena bidde lite trött å fick åka snålskjuts....

Hittade massor av mumsiga hallon.... 👌🏼

Dagen idag har willisen varit lite trött...så idag har vi mest softat i värmen.... 🛋....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: