2016-07-28
 08:34:24

Ytterst energilös....

Ja...igår gjordes inte onödigt mycket nytta kan jag lova...energin var som bortblåst.... 😕...
Fick lite främmande så lite ljug å kaffe blev det iaf... 🗣☕️👌🏼

Jag va så trött så jag/vi gjorde nåt jag aldrig brukar....sov middag 😬

Blev lite piggare mot kvällningen så jag å Willisen tog oss en busstur till stan... 🚌💨...
Gjorde minsann några fynd 👌🏼

Armband och ring på Janes underkläder 💍🖐🏼... 245kr tillsammans 👌🏼

Plus en snygg väska på A-wear 🙌🏻

Idag hoppas jag energin infinner sej...känns som det är nåt fel i detta hus...kan ju tycka ibland att Alexandra å David har lite oordning 🙈...kan ju säga att det har jag åxå nu när jag "bor här"....hoppas jag orkar fixa till lite idag 😛👏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: