2016-06-15
 09:00:44

Halva juni....

Så har halva...årets första...sommarmånad passerat....🙏🏻
Dagarna passerar ju lixåm...dom med...

Tänkt på min tatuering rätt ofta....tänk att jag gjorde just den...på nåt vis känns den mer rätt nu...än va den gjorde...när jag gjorde den...

🙏🏻
❤️"Fyll dina dagar med liv....
Inte livet med dagar...."❤️
🙏🏻


Just den texten valde jag till minne av min...i cancer...bortgångne syster...🙏🏻
Han som tatuerade mej...är också ...bortgången....
Och...med tanke på framtiden...känns meningen med texten...ännumera viktig.... 💙👣🙏🏻 ...

"Trots allt"....har jag så mycket att vara glad över....
Jag har min Tomas att längta efter...😘
Jag har mina fina barn....och mina barnbarn...som fyller mina ....
"Dagar...med...liv"
Älskade små barn 💙👣❤️👣

Om en lite stund ska jag och storebror ta 🚌 ner till stan och fixa nytt pass till mej...om...man skulle hitta nån passande resa på semestern.... ✈️🌞
Finaste Willisen i världen ❤️👌🏼



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: