2016-06-29
 08:23:13

Några pass kvar.....🙄

Det är ett tag kvar....till den där semestern....typ två 10timmarspass och fyra dygnspass...dock rätt utspridda...men från mitten av v28 är jag iaf ledig nästan tre veckor....sen blire två till 34-35...då vi hoppas hitta nån liten resa....🍓👣🌞✈️👙🍻🍹

Men...just nu...är jag nåt jäääävulskt trött...framför allt på morgnarna...känns som jag skulle kunna sova hur länge som helst......
💤😴💤😲💤😴💤

Gnällgnällgnäll..😱...

Snart dags å carpa diemet...vankas jobb strax..🙄..nåt som jag verkligen tappat lusten till...åxå....
Skulle absolut kunna tänka mej att bli en sån där lyxig hemmafru..🤑😍


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-06-30, 13:05:50

Tror det är något i luften... trött! jag tror det är semester Vi behöver.. Lite återhämtning..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: