2016-06-05
 18:55:37

Nästan så jag skäms.... ☺️

Skryt...eller bara en beskrivning...jaaa det lämnar jag till "betraktaren/läsaren" att avgöra....

Alltså...denna helg.... 👌🏼
Å denna man 😘🙌🏻...
Jag och Alexandra skojade lite innan jag åkte till Västerås...
" - Ska vi byta liv"...frågade hon...å banne mej...om jag kunde skulle jag göra det.... 🙏🏻...
ALLA borde få möjligheterna till såna här helger...verkligen...alla...iaf ibland... 
Snudd på overkligt...kanske för att man aldrig "kunnat" tidigare...
Men det va då...nu är det nu.. !!!
Å jag tänker leva...i nuet 👊🏻

I fredags bar det av till storstan...incheckning på Clarion hotell...ca 500 m från stationen...

Här skulle natten spenderas 🙌🏻
Sov som en kunglighet... 👑😴
Som sej bör när man är här blir det lite shopping 😎
Hittade min "favvoaffär"...iaf när jag ser alla kläder på nätet... 😉
Väl på plats hittade jag ingenting....som passade 🤔....
Strosade runt...hitta lite "annat"...plus god mat/dryck.. 🍻🍹🍴🍗...
När fötterna 👣 va nöjda...😬...gick vi till hotellet å läskade oss lite 👌🏼

Utsikt från foajén 🙌🏻

På kvällskvisten vare dags å ta sej till hotell Rival och föreställningen...så...jodå...vi lyckades ta oss fram via tunnelbanan i fredagsyran...hejja oss 😎🙌🏻
Liten drink...igen 😅👌🏼
Min fina bästaste Tomas ❤️❤️
Den där "Ove/Johan Rehborg" skulle snart infinna sej på scen....å gjorde åxå det...föreställningen va väl i ärlighetens namn "sådär" kan ju ha och göra med att man både läst boken och sett filmen 🤔...
Fint vare iaf på Rival...



Efter detta blev det 🍕🍕🍻🍹
Sen välförtjänt vila i den supersköna sängen... 🙌🏻☺️....

Dags för hemresa..🚂
Det råkade ju vara Stockholm marathon på lördagen ...och vi hade turen att inta en lyxig iskaffe på första parkett...så vi hann se dom första löparna...och även några andra imponerande motionärer 🙌🏻

Jaaa några helt underbara dagar i självaste storstan 👍🏻😎👍🏻
Det roligaste av allt...är att vi har så himla roligt...när vi gör saker...därför behöver det verkligen inte vara så här storslaget varje gång...även det "lilla" blir himlans bra när vi är tillsammans ...Love U 💏....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: