2016-06-25
 20:37:15

Sol och kärlek....

Kl är 20.23....

Det är ju bara HELT UNDERBART !!!
Vilken dag...vilken helg...tack gode Gud 🙏🏻...eller vem f*n det nu är jag ska tacka...
Tacka för att jag kan se det fina i livet....
För att jag kan se...den där otroligt fina eken...
Och solens strålar genom grenarna....

För att jag ser...den lilla fina...övergivna stugan...därborta...

Tack för att jag har...världens bästa Karlsson ....
Min finaste 🙏🏻...tack för att du vill ha mej...,

Tack för maten.... 
Att ha friheten...att sitta på en brygga...i solen...och bara njuta...👌🏼
Och tänka...och säga....
"- Fy fan va jag har det bra..."
Att kunna sitta på balkongen i 26* värme...se solen gå ner bakom taken...med en kall underbar cider i handen.... 🙌🏻🌔👌🏼
(Peach melba cider)
Jag är lyckligt lottad....trots allt... 🙏🏻

TACK ❤️🍓👌🏼👣🤗



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: