2016-03-15
 08:28:37

Lite "jävlar anamma"....

Det är hög tid...att "kavla upp" ärmarna...💪🏻
Skiter i att jaga "CARPE DIEM"...
Måste hitta "JÄVLAR ANAMMAT" nu...på alla plan...👊🏻😬👊🏻
Hemmet har "förfallit" totalt....bor verkligen i ett "intejaghem" 🙈
Vad hände...det ser ut som ett bombat ungdomsrum... 🙄
Å "mina jag å mitt ätande" krigar mot varandra.... 🍽🍩🍬🍦🍳🧀

Det är lite lika "däruppe" och såklart påverkar vi varann...för egen del tror jag att jag lixåm "bott klart"...alltså i själva källaren...Willisen däremot önskar jag att jag kunde "ta med mej" i mina "framtidsplaner"...lilla fina...som är lite krasslig igen...😕


Lite morrontv...äggfrulle...celsius...en maskin tvätt på G...disken ligger i blöt...känns som "jävlar anammat" är på väg iaf... 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: