2016-03-31
 07:58:40

Nattgrubbel...

Alltså...dom där nätterna 😁...
Just nu äre inget annat än grubbel...nätterna igenom... 🤔...
Antar att det har att göra med att det är nära "förlossningen"...som ni vet är jag ju "skengravid"...(dottern har en vecka kvar 😉)...
Och självklart undrar jag "hur det ska bli/hur det ska gå/kommer dom "få ihop allt"..., 🙄...
Klart dom får...även om dom faktiskt inte lever ett "helt normalt liv"....men...jag är ju faktiskt både mamma och mormor...och det är min plikt och skyldighet att vara orolig...sådäääså 👊🏻😅👊🏻...
Men det är ju också min skyldighet att "dra mej undan" lagom mycket...å det är nog det svåraste... 👀...såklart bara för willisens skull...han kräver "sitt" på sina vis...å det är inte så "bara"...men jag vet att dom kommer fixa det...och ännu så länge "finns" jag ju faktiskt 😉....men i ärlighetens namn...känner man vid 47 att den biologiska ⏰....har sin mening....

Känner mej själv rätt väl i dessa "situationer"...när jag inte kan lösa allt...🤔😁👀🙈...då "ger jag mej på mej själv" (vilket ju är tur för "er andra")...så jag lurar på..en tre veckors nutrilettkur... 🎯



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: