2016-03-29
 18:42:35

Ny vecka nya tag....

Ja ingen lär ju bli direkt förvånad över mitt "inlägg"...jag blir det knappt själv iaf 😅
Fick för mej att ta fram "helvetesuppfinningen= ⚖" idag...å jooo...jag "klev på den"... 😬🙈🆘...
Så...trot eller ej...men
NU JÄVLAR
👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
Kan man skylla på att man är "skengravid" 🤔
En vecka kvar för dottern nu...å det verkar va nära för mej åxå..ligger bara nån vecka efter ser det ut som...😫

Det är ju inget å "gnälla om" egentligen...är ju min egen mun som tuggat...å min hjärna som styrt...🙄..jag är inte överens med dessa organ just nu....

Sååå...igår va det ju en "söndagsmåndag"...å då börjar ju ingen "det nya livet" 🤓
Så fr.o.m. nu....blire på't med hull och hår...började med en promenad med dessa poolers på fm 

Blev iaf en timme 💪🏻
Vill ju kunna ha "dom där" mc-kläderna...min "världens bästa Karlsson" han är så snäll så han säger att det finns ju större kläder 🙈...
Men näääää på riktigt...det måste bli ett slut på mitt "tröst/trök/ensam/sympati/känsloätande"...jag stånkar och stönar så fort jag rör mej...
Nu blire en "mix" av "pulver" två ggr/dag...och ett mål "bra mat"...har "lifesumappen" och lagt in att jag ska äta 1000 kalorier /dag...till en början..måste ha den där qvickstarten....annars "ger jag bara upp"...igen.. 🐷....
Gör som jag brukar...letar på några inspirerande "instakonton" för "pepp"... 

HERE I GOOOO AGAIN 💁🏼


Lillasyster
PUBLICERAT: 2016-03-29, 19:52:39

Jag skulle vilja testa c9. Kanske vore en kickstart för dig med?😘

Svar: Jag har kört c9 redan en gång... 👍🏻
Lillis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: