2016-03-02
 09:05:24

Skit åxå....

😁😩😡🤔🙄😒
👆🏻
Det där känslan....när man skrivit ett helt inlägg...men glömt att spara...och publicerat... 👊🏻👊🏻
Skit vademecum....

Steel in bed....med mitt fett-☕️👌🏼...samlar kraft för ett jobbdygn...å just den där kraften ....tappade jag bort nånstans i går på eftermiddagen...va iväg å handlade...sen tillbringades hela em/kvällen i sängen...🙈...sov...å sov...å sov....

Nåja...det va igår...nu är det idag...
Lite sugen å lägga in ett par fastedagar...men vet inte om jag litar på mej själv ännu...det är ju mitt mixtrande som brukar få mej på fall..är ju inte riktigt nöjd med effekten/vikten ...har nu ätit lchf ca två månader...(den här vändan...🙈...vilket är den längsta...och känner att det är så här jag vill äta/leva)...har typ bantat/mixtrat/våndats över mitt ätande och min kropp närmare 25 år...mer ällä mindre...
Har utan överdrift idag ca 15 kg för mycket att "dras med"...
Jag följer massor med bloggar...instakonton...och tycker jag är ganska bra påläst....
Ska iaf försöka dra ner på mejeriprodukter ...och äta mer fett...tror det blir för mycket proteiner än så länge.... 🤔
Funderar på att prova å räkna nån dag hur mycket kolisar jag egentligen får i mej...men vet att om jag räknar blir jag rädd  jag krånglar till det för mej själv...åsså ballar jag ur...igen 👊🏻
Tips...tankar...idéer mottages tacksamt....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: