2016-03-17
 08:04:23

Tack åååå adjö.....

Först ett stort tack för fina/snälla kommentarer 😘🙏🏻

Adjö till.....ällä hur jag ska säja...

Har ju ätit lchf sedan den 7/1...det har gett mej många hälsofördelar...
har äntligen lyckats "ta bort" mjölet ur mitt liv...och verkligen minskat mitt sockerintag...👊🏻
Men...knappt gått ner ett enda kilo...😬
Jag tänker inte "sluta/ge upp"...men jag "behöver" 🍎🍐🍊🍉🍇🍍🍅...
Den här "tiden" har ändå "gett" mej en bra "förståelse" om mej själv...låter helt galet men det är ett faktum...att jag oftare äter pga känslor...än "fysisk hunger".... 🙄
Kopplat upp mej på "lifesumappen" igen...för hjälp/koll måste jag ha....🙌🏻
Nåt annat jag blivit bra/bättre på är att äta "ren" mat...utan (eller iaf mindre) tillsatser/halvfabrikat ...med dessa hjälpnycklar ska vi se om jag hinner komma i dom där 🏍-👖..
Asfalten är ju framme också ..så hoppas på att hålla mej "hel"...och kunna få in 🚶💨....

Jaaa så ser det ut nu...iaf... 👊🏻👊🏻
Minajagochmejsjälv...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: