2016-05-11
 20:30:19

Energin på topp....

Efter en hel vecka med helt makalöst ...underbart väder... 🙏🏻🌞......känner iaf jag att mina energinivåer verkligen  är påfyllda....en helt underbar känsla... 👍🏻😎👌🏼....
Det har varit full rulle mer eller mindre...varenda dag å det är i min värld riktigt bra dagar...

Igår (tisdag)tog jag å willisen en promenad till min kompis Ulrica...så skönt att man kan sitta ute å umgås...
ALLA kan va määä ❤️


Willis å toktanten kollar in alla "molnfigurer" 😎.... ☁️☀️....

Sällan jag gillar bilder på mej själv...men "plötsligt händer det"...kan ju bero på att jag knappt ens är med på bild... 🙈
Willisåmormor ❤️

Idag blev det en tur till "en annan del av Borlänge" för att köpa en syskonvagn ...som är ett måste...👍🏻
Den va toppenfin...

Mormor fick gå en skrytvända alldeles ensam 🙌🏻


Det blev en tur till Alexandras häst Astrix som är utlånad tills hon är "fit for fight" efter graviditet/födsel ....och som tur är står han på gångavstånd ...
Fina pållen...

Han kommer alltid fram på en gång..kan det möjligen va så att han vet att det vankas "gottor" 😉
Idag bjussa vi på 🍎🍏...
Ännu en bra dag...👍🏻😎👍🏻


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-05-12, 10:40:44

:-) härligt va det..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: