2016-05-18
 08:08:18

👣👣👣👣

Gick Ă„ gick Ă„ gick... 
I gĂ„r (tisdag) gick jag...kan man sĂ€ga... 😅....
Mamman skulle till frissan....Ă„ inte helt otippat...fĂ€rga hĂ„ret.... 😆..
Eftersom vĂ€dret va bra...tĂ€nkte jag att jag och di smĂ„ skulle Ă„ka ner till stan Ă„ gunga..som jag lovat willisen sĂ„ mĂ„nga ggr nu 😉
Den Àr populÀr den "dÀr" gungan...sÄ det Àr ofta kö.....
Men till slut vare "vÄran tur"...
Gunggung đŸ‘ŒđŸŒ
Efter bara nĂ„n minut höll han pĂ„ att somna...och det stog redan "nĂ„n" pĂ„ kö Ă„ trĂ„nade... 😬....
Tre timmars rundgĂ„ng blev det đŸ’ȘđŸ»
Blev lite svettig ett tag att "Lill-Britta" 😉 skulle vakna av hunger....men hon sov sĂ„ nöjt precis hela tiden đŸ™ŒđŸ» Ă„ka vagn verkar verkligen va hennes grej.. .En fin dag med mina smĂ„....❀❀
Egentligen skulle vi gĂ„tt pĂ„ Albins kalas men tyvĂ€rr blev han sjuk stackarn ..  đŸ€’đŸ˜·.😓..


Lillasyster
PUBLICERAT: 2016-05-18, 14:10:00

Vi har en sÄn gunga hÀr hemma, dÀr skulle han fÄ gunga lÀÀÀnge!:-)

Svar: Va bra.... đŸ‘đŸ»
Lillis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: