2016-05-05
 17:28:26

Livsnjutare

Det är ju så härligt att njuta..🙌🏻...
Just nu njuter jag av att ha turen att vara ledig i det underbara vädret....
Njuter av att jag är i Västerås...
Njuter av att jag just läst Alexandras blogg .. http://alexandrawillson.blogg.se/2016/may/bygge-pa-g.html
Å njuter då av att hon åxå njuter...❤️
Jag njuter av mina två underbara barnbarn ... ❤️💙

Att min son hade möjligheten att få åka på träningsläger till Magaluf ..
🙏🏻
Ja...vissa dagar är det lätt att leva....
Så jag passar på att njuta så länge det varar... 👌🏼
Det blev en tur ner till östermlarstrand...lite sallad å en glass... 😎
Världens bästa Karlsson 😘

Nice place å äta lunch/glass på 😎

Min dröm...att en gång bo...längst upp i detta hus...snacka om guldläge...å snacka om terass 🙌🏻😎
Typ en del av utsikten jag då skulle ha.. 😅...

Det byggs som bara den här nere vid vattnet...alla vill visst bo här 😁..det är inte billigt kan jag lova 💸💸💸

Precis hela skogen va alldeles full med vitsippor ...


Snart blire lite kvällsmat å vin på balkongen 
🍛🍴🍷

Hoppas ni njuter lika mycket som jag..... 🙏🏻🌞❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: