2016-11-24
 08:17:47

Lagom....

Det brukar sägas att vi bor o landet "lagom"...jag gillar lagom...det passar lixåm mej...gillar inte "ståhej"...gillar att fira andra...inte så förtjust i att fira mej själv...gillar att somna i lagom tid...gå hem i lagom tid....jävlar va trist jag låter...mej jag är ju bara en enkel "lagom tjock kvinna i mina bästa år"...(Gud...nu försöker jag ljuga för mej själv 😱)....
Nåja...igår blev det väldigt lagom...hemma lagom...till bönderna började på tv .... 👌🏼...after work å hemma kl åtta lixåm 😅🙌🏻 de kan man kalla lagom !!!...kan ju tillägga att det var en trevlig kväll 👍🏻😎👍🏻...
Idag är en ny dag...dagen före lön...jag har verkligen väntat på denna lön...🙏🏻...lite torftig månad denna gång... då det strulat lite med tjänstgöringsgrad å så...men det gick ju ändå....längtar efter min tavla jag ska köpa 👍🏻

Den är gigantisk 2 x 1.40 m 🙌🏻 (och den är mest för att slippa tapetsera om 😅....tror det blir jääävulskt bra!!

Nu dedär kaffet innan förberedelser för jobbdygn ...60 timmar att avverka från torsdag kl 11...till...måndag kl 12...😬..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: