2016-11-05
 17:58:08

Long time no see....

Det blir lite "paus" ibland...på bloggandet...det blir lite stillestånd...å engagemangtamt...🤔...om ordet ens existerar....

Vet knappt själv va som händer i mitt liv...det lixåm "rullar på" 🎡...

Dock har jag för egen del varit med om det omtalade...att se "rosa elefanter" 🐘🐘😬🐘🐘...iaf nästan...
Har gjort ett litet "kroppsligt ingrepp"...på/i en ytterst kvinnlig kroppsdel 🙈...ingreppet brukar göras medans man är sövd...och ibland även med lokalbedövning...tyckte det sistnämnda lät toppen...eftersom väntetiden va mycket kortare och eftersom narkos "alltid" får mej att må så himla skitdåligt.... 😷....
Nåväl....jag "laddades för ingrepp"

Själva proceduren tar ca 2 & 1/2 minut...och dom flesta brukar klara sej efteråt med ett par alvedon...sen klara för hemgång...efter ett par timmar...👍🏻
Ett...fåtal...får vedervärdiga smärtor som typ när man föder barn...men det är ytterst få...och sällsynt 🙌🏻
Gissa EN gång....vilken "kategori" jag 🙋🏼 tillhörde i sammanhanget...
🙄😱🤔💉💊😩😰👿🤐😯💀😳
Fick så mycket smärtstillande så jag blev inlagd över natten....jag va lika "hög" som kyrktoppen...

Det va länge sen jag sist va i närheten av denna "berusningsgrad" kan jag lova....🙃
Gjorde misstaget hemma...eftersom jag inte är så bra på kemi 😬...att blanda dessa "knarkpiller" 💊💊 (oxycodone) med mina sovpiller 🙈...va ingen hit...även om jag inte såg just dom "rosa elefanterna" va skillnaden hårfin...när kor kom flygande och gav sej på mej å dessutom bet mej i axeln 🐮😱....herregud...och en stund senare...rusade jag upp för att stänga av duschen ...som sprutade för fullt 🛀... 🙄not🙄...näää usch då va äckligt verkligt det va...vågade inte gå och lägga mej mer den natten 😨...
Tack å lov inte så ont längre....🙌🏻
Bara å hålla tummar 👍🏻👍🏻 att detta lilla "ingrepp" gör det lite bättre så har man inte "hallucinerat" helt i onödan iaf 😅

Ikväll blire mys i soffan med lilla spindelmannen ❤️

Va så himla kallt när vi va till systers grav 🙏🏻 så det kändes som - 100* herregud ...det va typ 0* 🙄...alltid såååå fint ❤️❤️

Extra skönt å vara inne i värmen dessa dagar å bara mysa 🙌🏻

Enda som är trist är att min fina bästa snälla Tomas åkte hem idag...🙄...men ett dygn är bättre än inget dygn..... 🙋🏼🎃



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: