2016-11-06
 08:55:03

Obehag....

Usch...ibland fastnar dom "förbjudna tankarna" i min hjärna...dom som man knappt vågar ens viska...inte ens för sej själv 😌...
Såklart...krockade mina "hjärnceller" med varandra när vi va på kyrkogården igår... 🙏🏻💒....
Tänk...snart/sen...har vi en till grav.... 💔💔.... fan...jag vill inte...vill inte veta av denna sjukdom längre...vill inte va orolig längre...vill inte undra NÄR....vill inte leva med dessa tankar....denna vånda....smärta....dessa ytliga andetag.... 😔😒....
Men...på nåt vis...går dagarna...och såklart hamnar man i situationer som gör en extra påmind 🙏🏻

Försökte för ett tag sen att gå på yoga...som vanligt blir allting bara ett par gånger när jag försöker mej på nåt...till och med sånt som får mej att må bra...🤔... Savita...som har yogan är en ytterst "klok" människa 🙌🏻...hon delar med sej av sin klokhet på diverse vis....hittade idag denna text på hennes facebooksida....å jag önskar jag kunde läsa denna text...varje dag...så kanske...kanske...kan man en vacker dag anamma...tanken/synsättet/känslan
Kanske....en vacker dag ...
❤️🙏🏻❤️

Just nu...befinner jag mej tyvärr i "fasen"..... stress 😕...men jag hoppas...och arbetar mej uppåt 🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: