2016-11-18
 07:47:48

Sket en lök igår....

Tandläkarbesöket gick helt ok igår...fick ett litet kostnadsförslag 😬....som löd..."typ 7500"....men faktum är att jag hade föreställt mej ännu mer...och tidsperioden för div åtgärder sträcker sej under mer än ett halvår...så hädanefter blir det att prioritera detta...💸💸💸...
Fick även en förklaring till min envisa huvudvärk ...(ni vet väl att det/den enda värk som stavas med ä är den som gör ont)....jag "biter ihop/gnisslar tänder" riktigt hårt...hade slitningar och även sprickor i tre tänder på grund av detta.... jag som ofta använder mej av just det uttrycket... "Bara att bita ihop"...plötsligt fick det ännu en innebörd.... 😬
Vet inte va som hände igår men huvudvärken från helvetet slog till på EM/kvällen....(missade mina tv-program 😬) ...och den sitter i ännu.... 😣...riktigt ordentligt också...kanske är det "karma"....för igår "sket jag en lök"...och åkte dit rejält...ett "återfall" kanske man kan kalla det....

😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Och inte nog med detta...bakade en plåt muffins också...dock med sötningsmedel 😬 funderar på om just sötningsmedlet gav mej denna värk 😧🤔....
Får se om lite kaffe...och 💊💊 kan underlätta...och även dagens massage som jag verkligen ser fram emot... 🙌🏻....

Mycket gnäll just nu... 🎅🏼


Majsan H
PUBLICERAT: 2016-11-18, 08:54:44

❤️❤️ Ha en fin helg ❤️❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: