2016-10-09
 19:44:36

"Ha det bra".....

Helgen är över....😩....haft det sjukt bra...som alltid på "Tompahelgerna"....det kanske är svårt för viss att "förstå" hur jag menar...klart jag har det bra mellan varven annars åxå....men just att få "ta lite ledigt från elände"....att "släppa lite tankar/stress"....det är verkligen guld värt.... 🙌🏻❤️....

Men....jag har fastnat i ett "kaostänk"...allt som är "bra"...tänker jag att "det går nog snart åt helvete"....törs inte riktigt tro att jag kommer "bo kvar" här....eftersom jag trivs så bra....och när Tomas ska åka hem...bryter jag nästan ihop av oro....tänk om det händer nåt efter vägen....å Willisen...hur mår han....usch man blir trött av att hela tiden oro sej....

Vet inte riktigt hur jag ska komma ur detta "kaostänk"....den här gången.... 🤔🙄...


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-10-10, 05:56:01

Ge det tid vännen... kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: