2016-10-22
 08:50:58

Pang đŸŽˆđŸ”«

Ibland gĂ„r luften ur en....med en smĂ€ll...som att skjuta hĂ„l i en ballong.... đŸ’„.....
MÄhÀnda....att jag upplevs som överkÀnslig/töntigt/fjantig men dÄ Àr det sÄ...kÀnslan Àr MIN och den kan ingen ta ifrÄn mej....
IgÄr...var en sÄn "sprÀngdballongdag"....nÀr man Àr instÀlld pÄ "nÄt"....man har planerat donat fixat Ä fejjat...och precis nÀr man stÄr klÀdd och fÀrdigdonad...kommer det...
"DET BLIR INGET" 😬🙄😳😕😰 lĂ„ngsamt gĂ„r den "kloka förstĂ„else "....över till....fosterlĂ€ge....tĂ„rar och förfĂ€rlig förtvivlan...

SĂ„ klart !!!! Kan man inte rĂ„ för om man blir sjuk....đŸ™ŒđŸ»....
Men just nu....klarar jag inte ens det..kanske ska man stĂ€lla in all kontakt med omvĂ€rlden....đŸ€”
Mest för att skona omvÀrlden.....frÄn "mej & mina jag"

"DET SKA VA GÖTT Å LEVA 😬"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: