2016-10-05
 08:18:26

Till rätta....

Det börjar bli ordning i boningen...allt börjar komma till rätta... 🙌🏻....
Tapeterna stör dock mitt estetiska sinne....🙈....skulle behöva tavlor som är 3x2 meter ...typ... 🏘🗽🏜
Får väl se om det kan dyka upp nån "handyman" som är villig att hjälpa en stackars nödställd kvinna 😇....
Lite smått å gott saknas dock i lyan ännu....men det bärs hem de ena å de andra var å varannan dag 👌🏼

Willisen har varit här några dagar nu...så himla skönt att "vi" löst det som vi gjort...jag "jobbar" nu med honom 60% 🙏🏻...det är ett privilegium att kunna ha det så....

För övrigt har jag haft ett ytterst litet "behov" av "andra människor" i mitt liv...har ytterst aktivt tagit makten över mej själv att "hålla mej undan"....kalla det "återhämtning" eller va ni vill....mitt liv...mina val 👊🏻
Försöker även "hålla mej undan gnäll/Facebook"....är inte precis ett uppmuntrande "forum"...iaf inte för min del... 🙄 ... önskar jag "kunde" logga ut helt...men som den "beroendemänniska" jag är...kan jag inte ens det.... 😏....bara å jobba med sej själv där med.... 💪🏻

Nåväl....idag har jag å willisen lite ärenden att uträtta...perfekt att bo så nära allt ✌🏻️....

Längtar sååååå efter mina nya soffklädslar....så jag kan börja "piffa" med div inköpta tillbehör... 👌🏼....så himla kul 😊...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: