2016-10-13
 20:35:55

Trött ...

Att vara fysiskt trött är en sak....men just nu är jag mer trött på mitt "psykiska JAG"...än mitt fysiska....trött på alla mina "JAG"....
Less på mitt negativa pessimistiska jag....och på mitt "kaos-jag"...bara idag...när Alexandra och barnen släppte av mej här hemma...tänkte jag...hur ska det gå när dom kommer hem...tänk om båda barnen blir jätteledsna när dom ska ur bilen...och alla saker ska ut...å "lillan" som är hungrig...å willisen som är ledsen idag....å herregud hur ska det gå..😬..hinner måla upp världens kaossituation....

Däremot har jag ingen ork/engagemang för "andra människor" orkar helt enkelt inte bry mej...kanske borde jag "finnas/trösta/engagera mej"...men just nu finns bara kraft till det allra viktigaste.... 🤔...just nu "misstolkar"jag det mesta (iofs bara skitoviktiga saker på "sociala medier") och bildar min egen story....å dom storysarna är inte och leka med 🙈

Jag vet...att jag måste UT !!!
Röra på mej...lyssna på musik...röra på fläsket...få frisk luft...vet att det iaf kan få mej att må lite bättre.... 🚶🏼‍♀️💨

Men...jag blir liggandes på soffan...tuggandes på allt ... allt som ger mej ångest...handlar...äter...slänger...herregud ....hur svårt kan det va.... 😤

Tror jag måste göra slut....
Med flera av MINA JAG .... 🤐

Imorgon...är en ny dag... 🙌🏻...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: