2016-10-23
 12:41:29

Uppuppupp..

När man tycker det känns som man "nått botten" finns det ju bara en väg kvar.... ⬆️....just det liiite uppåt...
Måste ta hål på min "bubbla"...och det finns bara ett sätt....måste sätta fokus på mej själv 🙋🏼....rent fysiskt.... så måste jag sluta leva på socker och andra "snabba" energier...rent "psykiskt" måste jag lära mej förstå...att ingen kan förstå...finns bara EN som VERKLIGEN förstår...förstår hur jag mår....och det finns EN jag förstår hur hon mår....
Vi mår ungefär lika....samtidigt...vi gör samma saker samma dagar ...utan att veta om det..tror det heter att man lever i "symbios"...(rätta mej gärna om jag har fel)...såklart kräver jag inte att nån ska/bör förstå den överjävliga inre stress vi ALLTID lever med...

FINNS INGET OM....!!!
DET FINNS ETT...UNDRAR NÄR ??

Men...jag och Alexandra (dottern) är nog dom enda som kan förstå varandra..... 🙌🏻....

Kanske kan man iaf förstå....att dessa känslor gör en extra "överkänslig" och reaktioner som annars tolkas som "baggisar" är inte det....i MIN/VÅR värld...🤐

Iaf...lite påväg ⬆️ som sagt...gjort en liten "livsplan"...tror det blir bra....det får ta lite tid bara...🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: