2016-10-17
 07:52:44

Vare grönt....?

I lördags när jag åkte till jobbet kom jag å tänka på (när jag kommit fram)...om det verkligen va grönt....vid alla stoppljusen 🤔....när jag kom fram tog jag i handtaget...och det va låst...ringde på och dom öppnade...den olåsta dörren....tror min hjärna skojar lite med mej....men vi har inte riktigt samma humor.... 😬....

Kort arbetsdag idag...iaf på mitt ena jobb....bara ett litet P-möte 🙌🏻
Mitt andra "lilla jobb" börjar efter mötet...och pågår tills på onsdag eftermiddag 🙏🏻❤️ mitt fina lilla "jobb"....

Va en sväng till Falun igår och hämtade hem ett blocketprojekt ....

Det börjar likna ett litet hem...mitt lilla mysiga hem...jag trivs så bra...ber en bön att allt fortsätter så här....lite stolsdynor å nåt "piff" på bordet....jaaaaa nya gardiner är på väg...just nu ser det ut som nån klippt för kort lugg 🙈

Happy måndag på er daaaa 🎈



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: