2016-10-29
 08:44:08

Vintertid....

Vintertiden är egentligen våran "riktiga tid".... 🤔...jaaa tid som tid...kan jag tycka...gillar iaf inte ens "årstiden".... 😬....

Sovit på jobbet inatt...eller ja...sovit va ju en överdrift... 😖😴💤 sover sämre än nånsin här just nu...kan ju ha sin förklaring att det är mer sällan mellan gångerna...

Trots allt...måste jag ha sovit lite...eftersom jag drömt.... 💭...drömt om en hund....som jag "åkte runt" med...den skulle ha ett nytt hem ....men jag blev så kär i den så den fick bli min istället...en riktig solskenshistoria minsann...ber en bön att det inte va en "sanndröm" 🙏🏻😬....tyvärr drömde jag också om en katt...som låg på marken...skadad...en sån "röd/gul/randig" katt ....ser den såååå himla tydligt... 🙄...galet hur man kan drömma....

Om nån timme äre hemgång 👌🏼 och dagen i dag skall fyllas med massor av barn...släkt...paket...och dessvärre gissar jag massor av ....☠️socker☠️...min ärkefiende 👀
Men va gör man inte....
Drar till rättvik och firar söta lilla My...min brorsdotter som fyller tre år 🎁👣🎈🍰🍦🍩🍪☕️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: