2016-09-29
 08:13:26

Stupa vid målsnöret .... 🤔

Går runt och bär på denna envisa "nervöskänsla" i bröstet hela tiden... 🙄... är så rädd att "allt" ska stupa...så nära målsnöret...
Tanken är ju att jag ska flytta på lördag...hyresvärden är dock sparsam med att höra av sej... 🤔

Jag haaaar ju lixåm redan flyttat...i min hjärna... 🙌🏻...försöker att tänka positivt...men tyvärr är det inte min starkaste sida ....just nu.... 🙈

Å apropå "just nu"....så jobbar jag med att inte "räkna med"..."nåt"...eller ..."nån"...man blir bara besviken.... 😏...

Håller tummarna...för mej själv 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻....och hoppas att min negativa djupdykning vänder bara jag ser att lördagen blir som planerad.... 🙏🏻 ....måste bli så....behöver "fånga både mej själv och dagen" snart...innan jag tappar bort "oss" alldeles ......🔜🔝



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: