2017-04-12
 09:05:59

Besiktning utförd....

Kan ju villigt erkänna att jag va lite smånervös igår 🙄...när jag tågade mot gymet för att emottaga mitt pris... 🥈🏆...😁👌🏼


Hade ju verkligen INGEN ANING va jag hade vunnit...mer än ordet "funktionell rörelseanalys" 🙄

Som tur va...🙌🏻 va det folktomt när jag stövlade in...hade typ sett mej själv sitta på en testcykel...tills jag ramlade av å "insatsstyrkan" skulle komma för att återuppliva mej 🤣

Men...fullt så komplicerat va det  inte 😇🙏🏻....fick dock utföra div rörelser/övningar med en vägg bakom mej som bestod av ett rutmönster...utefter det fylldes ett protokoll i av "vinstutdelaren" 😎


Tydligen va jag "stark" i magen/bålen vilket är till stor fördel för kommande träning 💪🏻....

Såååå härmed mina vänner...
Har jag för första gången i mitt 47 åriga liv bokat träff med en PT 🏋🏼‍♀️

Känns jääävulskt bra...och nåt jag tycker jag är skyldig min kropp...och såklart... "because I'm worth it" 🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: