2017-04-08
 07:58:42

Blundar....

Häromdagen tänkte jag skriva att jag på riktigt ...blundade...när jag såg nyheterna...jag orkar/kan/vill inte...jag kan inte se...när man visar bilder på...små barn som bäres runt av gråtande förtvivlade människor/föräldrar...barn som tuggar fradga... 😳

Barn som blöder...gråter skriker i förtvivlan...barn som av händelser dom är med om...är helt apatiska...det skär i hela mej...min förtvivlan finner inte ord...💔


Och att sedan veta...att det beror på "andra människor"...att det är människor !!! som utfört detta...det är utom mitt förstånd...kanske lika bra....

Ååå nu detta...i Stockholm...!!!

Va ska man säga...va ska man göra...känner mej fjuttig...och antagligen blir jag sittande...
Med händerna för ögonen 🙈...

Arma värld...💔...arma liv 💔....


Ulrica
PUBLICERAT: 2017-04-08, 10:42:11

Fruktansvärt... Alla barn.. många tårar nu..

Svar: Ja...usch....
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: