2017-04-30
 09:29:03

Ensam/själv....

Orden är rätt lika...på nå vis...ändå inte... 🤔...


"ensamhet är inte alltid så roligt...men det kan va väldigt skönt att vara själv ibland"

Ja så är det...iaf för mej 🙋🏼...det blev en "självhelg"...visserligen jobbhelg å då brukar jag inte "umgås" så väldigt...får ju lixåm det "sociala" ändå...kan man säga...😁

Men jag "hade kunnat" umgås om jag velat...storasyrran har varit här å "haft" Wille... tanken är att hon ska ha honom en helg i månaden...


Kände att jag behövde "bara vara" å det har jag...🙌🏻... (även om jag såklart...tänkt...att jag kanske är otrevlig/tråkig om jag inte är med 👀)...tänk om man klarade av att INTE tänka så mycket...tror iaf att mitt liv vore liiiiiiite enklare...tänk...hur många ggr tankarna faktiskt haft fel... 🙈....

Tål att jobbas på 👏🏻

Blev lite promenerande igår ...🚶🏼‍♀️💨


Tror kanske...😁...det bidrog till att "crosstrainern" blev mer "omöjlig" än vanligt....skulle ju lixåm värma upp på den...innan "gympasset"...👀

Blev en genomgång av mitt "PT-program".... enklare sagt...än gjort...
Fan så mycket svårare att "träna med sin kropp" än att träna i "maskiner"...om ni fattar 😇...å dessutom är jag fortfarande oerhört obekväm med att ligga på golvet å "sprattla" å känna mej som en strandad val.... 🐋... det kommer väl med tiden...hoppas/tror jag 🙌🏻

Idag är det iaf dags för ett sista helgpass...ett litet 24 timmarspass 👌🏼...och den där tiden...den där "självtiden" börjar kännas tillräcklig...snart dags för Willisvecka igen ❤️


Startar söndagen med invanda vanor... 📺....

Önskar er en fin dag...å carpa gärna det där diemet 🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: